poniedziałek, 5 marca 2012

Recenzja balsamu CARMEX

Witam

Kilka dni temu przyszedł pocztą balsam firmy CARMEX.
Ultranawilżający balsam do ust.
Pierwsze wrażenie ok.
Opakowanie eleganckie, smukła, nie za duża idealna do torebki damskiej.
Po nałożeniu na usta wielki szok!
Usta jakby mrowiły, uczucie dziwne jakby zimna, wspaniałe!
Jak to mój synek określił (też mu usteczka posmarowałam, bo miał suche) 
"Mamo chyba mrówki mi biegają po ustach" he he ;)
Bardzo długo utrzymuje się na ustach. Świetnie nawilża i wygładza usta!
Powiem szczerze, że sceptycznie byłam nastawiona. Balsam jak balsam...
Ale szczerze się zdziwiłam i to POZYTYWNIE.



Zawiera wit. E, aloes, masło shea i filtr SPF15. 
Balsam należy nakładać pod lub na warstwę szminki. 
gdzie można dowiedzieć się więcej o szmince.
Polecam z czystym sercem.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz