poniedziałek, 7 stycznia 2013

Z masy solnej Runy

Sama zrobiłam sobie Runy.
Pachną do dzisiaj!
Są fantastyczne! Polecam własnoręcznie je robić a nie kupować. 
Mają w tedy fantastyczną moc, są takie w tedy nasze....

Przepis na wykonanie podstawowego przepisu na masę solną:
    • szklanka mąki,
    • szklanka soli,
    • 125 ml wody
    • ja dodatkowo dodałam szczypta cynamonu - nie było go w przepisie
Całość należy wygnieść, aż do otrzymania jednolitej i gładkiej masy. Po zakończenia lepienia przedmiotu wykonanego z masy solnej możemy pomalować go farbami akrylowymi oraz ozdobić.

Ja swoich Run nie malowałam już niczym. Takie wydają się najlepsze, nic nie tracą.
POLECAM!



2 komentarze:

  1. Witam i zapraszam do mnie po wyróżńienie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam po wyróżnienie:)
    www.bizuteria-blond.blogspot.com
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń