czwartek, 12 lipca 2012

Sprzedam torebki.

Sprzedam torebki NOWE z metkami.
Nie są to hand made moje torebki, ale leża u mnie w domu i zajmują miejsce.
Sprzedaję je za mniej niż kupiłam w hurcie.
(Kiedyś handlowałam torebkami i mi trochę ich zostało).
Puki co takie:

1. Loriane Creation. Cena 50,00 zł
W sklepie stała za ponad 100zł.
Koloru beżowego, eko skóra lakierowana.
Bardzo dobre ma szycie w środku wyściełana aksamitną podszewką.
Ma jedną kieszeń zamykaną na zamek pojemną
oraz dwie po bokach zamykane na zatrzask. 
W każdej kieszeni dodatkowe mniejsze kieszonki.
Ciekawego uroku dodają całości dwie efektowne kokardy ;)
Można ją nosić na pasku (dodatkowy  pasek ma) długim na skos lub na ramię.










2. Torebka z Krówką. Cena 50,00 zł.
Torebka koloru różowego. Bardzo pojemna i efektowna. Mieści format a4.
Jedno komorowa. W środku kieszonka mniejsza na zamek oraz z boku torebki też kieszonka.






W razie pytań proszę pisać w komentarzach lub na maila larvunia@o2.pl
POLECAM! 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz